23.06.2012

Chwila przerwy :)

Uf znalazłam chwilę czasu żeby coś napisać :) Nie znoszę sesji! ;p Ale chce podziękować wszystkim za miłe komentarze i oponie o moim blogu . Ciesze się bardzo, że się Wam podoba a mi dzięki temu chce mi się coś dla Was robić :) Dziś przygotowałam nieco luźniejszą stylizację z bardzo modnymi elementami! :)













Miętowe leginsy i buty Deezee <3 Uwielbiam te rzeczy i bardzo cieszę się z tego zakupu! :)

Bluzka- Terranova
Leginsy- Allegro
Buty- Deezee
Bizuteria- Lilou i Parfois.

Jak się Wam podoba? Czekam na opinie :)

26 komentarzy:

  1. fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz;) Fantastyczny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz ;) uwielbiam twoje lity ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. tak sesja to zło ;p na szczęście już po!:D i świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, udane połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na mojego bloga- Moja droga na Harvard.

    www.mywaytoharvard.blogspot.com

    p.s. ładna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polaczenie bardzo ladne. Co do butow to mialam bardzo podobne dwie pary ale ostatecznie sprzedalam, nie nalezaly do najwygodniejszych niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że moje są wygodne. Na pewno dużo bardziej od zwykłych szpilek. :)

      Usuń
  8. stylizacja mnie zachwyca :) ślicznie wyglądasz :) a jeszcze te buty i spodnie - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. budy mnie zaczarowały, totalnie, są piękne ;p
    Zapraszam http://aleeexsmile.blogspot.com/ - trochę o Euro, z innej, dziewczęcej perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi sie podoba. Leggingsy - genialne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. woooow naprawde wygladasz fantastycznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne legginys i buty :))
    zapraszam do obserwowania
    http://anniewayfashion.blogspot.com/
    bede wdziecznav:*

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, genialny look! super leginsy i buty i w ogoleeeeeee <3

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo udana stylizacja ;) czekam na więcej :DD

    OdpowiedzUsuń
  15. I love it <3 my-world-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :) Gdzie Ty się podziewasz? :) Już dawno Cię nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  17. buty i leginsy UWIELBIAM!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :)) Super buty.

    OdpowiedzUsuń
  19. proszę Pani, proszę coś napisać!

    OdpowiedzUsuń
  20. jakoś nie przepadam za litami...

    OdpowiedzUsuń
  21. Butki i spodnie mega ! ;)
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię i pozdrawiam :) buty + leginsy uwielbiam

    OdpowiedzUsuń