15.05.2012

Warszawski sen.

Jestem dumna z tego, że mieszkam w  Warszawie od urodzenia bo kocham to miasto! :) Jest to przecudne miejsce pełne magicznych miejsc i magicznych wydarzeń. Nie chciałabym mieszkać nigdzie indziej. Dodam kilka zdjęć z mojego ostatniego spaceru po stolicy wraz ze zdjęciami mojej kolejnej stylizacji :) Zdjęcia robiłam moim niedawno nabytym dzieckiem Canonem 450D.


Budynek przy metrze Ratusz Arsenał


Czym by była Warszawa bez Pałacu Kultury


Hotel Novotel


 A to zagadka :)


To powinno pomóc rozwiązać zagadkę :)


A teraz pora na stylizację.















Kurtka: Pimkie
Koszula: Bershka
Leginsy: Zara
Apaszka: H&M 
Torebka: Bershka
Buty: Tommy Hilfiger
Wisiorek: Bijou Brigitte
Bransoletki: Szafa.pl

 Chciałam podziękować Patrycji, która mi robiła te zdjęcia i zarazem trzymała taki aparat pierwszy raz w ręku! :)

Jak się wam podoba ta stylizacja? Komentujcie i oceniajcie :)

20 komentarzy:

  1. po tym poście ociekam zajebistością :3

    OdpowiedzUsuń
  2. rowniez uwielbiam warszawe !:)) mimo iz bylam tam tlyko 2-3 razy chyba ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam częściej do Warszawy! :)

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz no i prześliczne zdjęcia kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Warszawie byłam jako dziecko, niewiele pamiętam :) a stylizacja bardzo mi się podoba. Dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :D Także kocham swoje miasto Gdynię, jednak chętnie zamieszkałabym w Warszawie na jakiś czas :) Mam nadzieję, że w te wakacje uda mi się tam wyjechać chociaż na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, super stylizacja,

    i piękne dodatki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia! a stylizacja idealna na miejski spacer :)

    http://style-xyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zestaw mi się bardzo podoba, uwielbiam takie połączenia! Zdjęcia masz genialne z początku postu ;o



    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nigdy nie bylam w warszawie :( musze tam koniecznie zawitac, tam jest pieknie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. your outfit is so perfect!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też kocham Warszawę!;).
    Dla patriotów jest na pewno ważna;).
    A tak do bloga;d. to masz świetne buciki i ta panterka na tle^^;D.
    Zapraszam w wolnej chwili, lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja też kocham Warszawę! Może kiedyś się w niej zobaczymy? :) Co do stylizacji, to uwielbiam Twoje buty *.*
    Zapraszam do obserwowania mnie
    second--head.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. prosto, wygodnie ale bardzo fajnie, pozytywne zdjęcia, świetne buty :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw :)) Dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  15. buty i lakier do paznokci! mistrz! zapraszam na mojego bloga www.alefazka.blogspot.com moze u mnie tez ci sie cos spodoba

    OdpowiedzUsuń