20.05.2012

Noc muzeów

Ah czuję się natchniona! ;p Dzis w nocy zderzyłam się z kulturą podczas nocy muzeów w Warszawie :D Pochodziłam trochę po muzeach, oglądałam wystawy, spotkałam się ze znajomymi a nawet udało mi się zrobić zdjęcia na bloga! Możecie być ze mnie dumni! :) Po raz drugi w mojej stylizacji motywem przewodnim jest kolor różowy bo uważam, że do mnie pasuje.

BUW podczas Nocy Muzeów.













Dress: Bershka 
scarf: Terranova
shoes: Aldo
pantyhose: Calzedonia
jewelry: House

Co się Wam podoba najbardziej w tej stylizacji? I czy podoba się Wam w ogóle ;p Zapraszam do komentowania :)

PS. Za zrobienie tych zdjęć po raz drugi dziękuje Patrycji! :*

Chciałabym Was jeszcze poinformować o rozdaniu, na które zostaniecie przeniesieni klikając TUTAJ :) Jeśli napiszecie, że dowiedzieliście się o tym rozdaniu z mojego bloga dostaniecie dodatkowy głos! gorąco polecam :)



45 komentarzy:

  1. Co za kolorki kochana, cudnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. odwazne rajstopy Kochana ;)) pieknie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely dress and bright pink tights xoxo
    thanks for commenting on my blog honey, would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna sukienka i buciki :-) Twarzowo ci w rozowym :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za mily komentarz. Prosta, ale sliczna sukienka. Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne zestawienie, super sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się najbardziej podoba sukienka - kocham takie kroje! Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do tego samego u mnie :)
    Sec.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie :) przełamałaś czerń jaskrawym różem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie ten różowy szalik komponuje się z czarną sukienką, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz ślicznie :) chociaż sama bym tak się nie ubrała i tak mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wyglądasz, śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham połączenie neonowego różu i czerni! Sukienka nieziemska! ;)




    zapraszam częściej, będzie mi przemiło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. btw. jakies pustki podczas tej nocy muzeów.. haha :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie! lubię połączenie czerni z neonowymi kolorami!

    OdpowiedzUsuń
  15. You have a great blog! I'd love to follow, but can't find the follow button.


    xo
    Mix & Match

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna sukienka

    + zapraszam do komrntowania i obserwowania :D
    http://fashfactory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale kolorki! :) Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piekne rajstopki ;))

    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka super;) lubię dopasowane w talii;)

    zaraszam do mnie;*** dopiero zaczynam, ale mam nadzieje ze ci sie spodoba;* pozdrawia;)

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie w miescie niestety nie było rzadnych ciekawych muzeów i bardzo krótko były otawrte.. wiec oglądałam mecz z moim w te noc;))

    Piękny outfit, bardzo lubię połączenie różu z czernią wszystko świetnie współgra razem:) a sukienka jest cudna! :)

    http://sparkle-asleep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog, śliczne zdjęcia:)
    http://to-i--owo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie bym się dodała do obserwowanych, ale chyba nie masz tego gadzetu, a stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodałam taki gadżet :) Powoli ogarniam ;p

      Usuń
  23. Świetna stylizacja, całość dobrze zgrana. A wisiorek z zjaączkiem - uroczy :)

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    zachęcam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuje za komentarz;) a tak jak mówiłam, sukienka mega

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka super! powodzenia w rozdaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna sukienka i super naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne przywieszki i kolor paznokci! :) No i jako, że jestem tu pierwszy raz muszę to napisać - bardzo ładna dziewczyna z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz cudownie i jesteś bardzo, bardzo ładna ^^. W stroju wszystko pasuje. :)

    Zapraszam do mnie ---> http://modaponadwszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Your dress is so pretty-you look lovely! XX

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna stylówka ;)
    obserwuję i liczę na rewanż
    http://to-i--owo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziekuje za sledzenie mojego bloga. Bardzo chetnie bede obserwowac Twojego bloga i licze na rewanz. Zapraszam takze do polubienia mojego bloga na Facebooku. Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  33. very young and fresh!! i love the girlyness of it!!

    www.trendinginfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. oczywiscie ,ze mozemy sie obserwowac:-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
    Oczywiście możemy "się poobserwować" ;) ja już dołączyłam do Twojej witrynki :)

    www.perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. You are gorgeous. And you look great in pink! :)

    OdpowiedzUsuń