1.06.2012

Dzień dziecka! :)

Witam wszystkich i przepraszam za długą nieobecność ale niestety-sesja... :( Więc do lipca niestety będę mniej bywała, pisała i odpisywała. Ale obiecuje, że nadrobię to :)

Z okazji dnia dziecka (jako, że nadal się nim czuje i uważam, że słusznie :D) mam dziś dla was zabawną oraz letnią sesje.  Świetnie się bawiłam robiąc ją i muszę przyznać, że nie małe zainteresowanie wzbudziło wśród ludzi bieganie ze znajomymi po parku z aparatem, ubraniami i kupą ludzi xD Mam nadzieje, że się wam spodoba :)





To miała być Marilyn Monroe ;p


Backstage :D 















Sukienka: Angel
Torebka: Bershka
Biżuteria: Bonjour Brigitte
Buty: Steet

I jak się wam podoba? Czekam na Wasze opinie :)

28 komentarzy:

  1. Miło! :)) A chętnie, tylko mam problemy i nie mogę się dodać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. stylizacja bardzo mi się podoba i ten lakierek :))

      Usuń
  2. przesliczna sukienka i fajne buciki. Bardzo ladnie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylizacja! :)
    torebka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz cudownie! tak dziewczęco :)
    a butki są prze-prze-prze-śliczne!
    powodzenia na sesji
    buziaki Kochana:* jak znajdziesz chwilkę, zajrzyj do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja:) Wyglądasz tak kwitnąco:) Masz bardzo ładne włosy, aż zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka! dzięki za komentarz, wpadłam, patrze i ... widzę fajny blog! Jasne, że obserwuję. Powodzenia :*

    Pozdrawiam, Lona
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladny, wakacyjny set! Wygladasz tak dziewczeco. Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma sprawy, już zaobserwowałyśmy :*** dzięki za propozycję i czekamy na Cię ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz ślicznie, najbardziej podobają mi się buty :>
    Zapraszam do mnie na nową stylizację!

    second--head.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!!! Sukienka jest cudowna, a buty, torebka i biżuteria wspaniale do niej pasują.
    Gdzie kupiłaś lakier? ^^

    Zapraszam --> modaponadwszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O jakie pozytywne zdjęcia ! :) Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba biżuteria - lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. boska sukieneczka! Masz przepiękny uśmiech! :)



    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajnie, letnio! mega pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super look! ;3
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, świetne te buciki :*
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wychodzisz na zdjęciach, a torebeczkę masz świetną! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czerwienh świetnie współgra z bielą oraz granatem! super!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyszło ;) ooo tak sesja ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. jestes sliczna i swietny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wooow strasznie mi sie podoba ta sesja :D wygladasz genialne ;D a to zdjecie takie poziome ;o woooow ;) najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie ta stylizacja podkreśla Twoją urode, powinnaś zrobic sesje w stylu pin up. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny zestawik i cudownie roześmiane zdjęcia :)

    Zachęcam do udziału w giveawayu:

    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/06/giveaway-by-oasap.html

    OdpowiedzUsuń